Wilhelminakanaal: herbouw Sluis II en afbouw nieuwe Sluis III

Het Wilhelminakanaal in Tilburg is niet geschikt voor grote binnenvaartschepen, waardoor bedrijven langs het water niet optimaal bereikbaar zijn. Door de opwaardering van het kanaal, Sluis II te herbouwen en groter te maken en de afbouw van Sluis III wordt Brabant beter bereikbaar. Dit zorgt voor meer economische bedrijvigheid in het gebied. De provincie Noord-Brabant, de gemeente Tilburg en Rijkswaterstaat werken in het project Wilhelminakanaal herbouw Sluis II en afbouw Sluis III samen aan een betere bereikbaarheid van de Tilburgse havens.

Afzender
Rijkswaterstaat
Frequentie
1x per kwartaal

4 edities

  1. Nieuwsbrief Wilhelminakanaal: herbouw Sluis II en afbouw nieuwe Sluis III

    Met deze nieuwsbrief informeren wij u over de herbouw van Sluis II en de afbouw van Sluis III in het Wilhelminakanaal. Het ...

    Wilhelminakanaal: herbouw Sluis II en afbouw nieuwe Sluis III | Jaargang 2021 | Nummer 1

  2. Nieuwsbrief Wilhelminakanaal: herbouw Sluis II en afbouw nieuwe Sluis III

    Nieuwsbrief Wilhelminakanaal: herbouw Sluis II en afbouw nieuwe Sluis III

    Wilhelminakanaal: herbouw Sluis II en afbouw nieuwe Sluis III | Jaargang 2020 | Nummer 3

  3. Nieuwsbrief Wilhelminakanaal: herbouw Sluis II en afbouw nieuwe Sluis III

    Het Wilhelminakanaal in Tilburg is niet geschikt voor grote binnenvaartschepen, waardoor bedrijven langs het water niet optimaal ...

    Wilhelminakanaal: herbouw Sluis II en afbouw nieuwe Sluis III | Jaargang 2020 | Nummer 2

  4. Nieuwsbrief Wilhelminakanaal: herbouw Sluis II en afbouw nieuwe Sluis III

    Het Wilhelminakanaal in Tilburg is niet geschikt voor grote binnenvaartschepen, waardoor bedrijven langs het water niet optimaal ...

    Wilhelminakanaal: herbouw Sluis II en afbouw nieuwe Sluis III | Jaargang 2020 | Nummer 1